3 Jun

Market profile



Market profile je nástroj, prostřednictvím kterého je možná profilace trhu. Díky tomu patří mezi nejúčinnější analýzy ve vybraných finančních instrumentech.
grafy společnosti
Jako hlavního zakladatel je považován J. Peter Steidlmayer, jehož prvotním záměrem nebylo nalézt žádný nový obchodní styl nebo strategii, nýbrž nový pohled na trh. Je možné Market profile považovat za další typ grafu, společně vedle svíčkového, sloupcového nebo čárového). Zobrazuje místo, kde se trh pohyboval a jak dlouho se zdržel. Přesněji řečeno nám znázorňuje dobu strávenou trhem v určitě cenové hladině. Můžeme také říci, že graf vizualizuje podstatu finančních trhů a burzy samotné. Na trhu jsou proti sobě dvě strany, a to prodávající a nakupující a právě místo, kde se střetávají, tak tam pravděpodobně dochází k největšímu objemu objednávek a je zobrazen prostřednictvím profilace.
Existují dva typy MP, prvním z nich je Time Price Opportunity – sledování času a ceny. Druhým typem je Volume Profile, který sleduje objem zobchodovaných kontraktů. Pozor však u forex obchodování, protože tam je trh decentralizovaný, a není možné tak mít přehled o všech uskutečněných transakcích.
šipka nad grafem
Zpočátku byla myšlenka Market profile jasná a jednoduchá. Od začátku každé obchodní seance se zapisuje každé písmeno abecedy po dobu 30 minut, podle toho kam se trh podívá, tak tam se otiskne písmeno. Po uplynutí 30-ti minut se v dalším sloupci začnou zapisovat další písmena abecedy. Po seřazení všech písmen vedle sebe dostaneme profilaci trhu.
Existuje opravdu několik Market profilů, my si však řekneme, jaké základní části sem patří, jsou tedy: Profil, Value Area, VAH, VAL, POC, HVN, LVN.
Rozhodně není tato problematika jednoduchá a tak pro její znalost využijte všechny dostupné materiály, případně se poraďte s nějakým odborníkem v této oblasti. Není to zcela jednoduchá problematika a proniknout do ni chce trochu času.


21 Jul

Máme spousty otázek a chceme také na ně správné odpovědi



Tak to v životě bývá, když zkrátka nevíme, tak se zeptáme. Pak samozřejmě požadujeme jasné odpovědi nebo rady a doporučení, které nám pomohou překonat naše tíživé období. Tak je to prakticky se vším a všude. I samozřejmě v takových praktických věcech, jako je zapůjčení užitkového vozu za účelem stěhování nebo převozu nějakého materiálu. Je skutečně půjčovna výhodná pro mě, jakou dodávku mohu řídit, jaké jsou podmínky, je auto ihned dostupné? Samozřejmě otázek se pak nahromadí, že z toho máme zamotanou hlavu. Není pak nic jednoduššího, než se obrátit na příslušnou půjčovnu a na vše se jí řádně zeptat. Případně si odpovědi vyhledat online https://www.rentcarservice.cz/nejcastejsi-dotazy a pokud zde váš požadavek není, tak neznamená, že na něj neexistuje odpověď.

otázky

Co zahrnuje zapůjčení vozu?
Každá půjčovna dodávek má jiné podmínky a požadavky. Vše má být pak řádně sepsáno ve smlouvě.

  • Počet kilometrů, které můžeme najet, a jsou započítány v ceně. Po překročení limitu se účtuje určená částka za každý započatý kilometr.
  • Lze také si zapůjčit vozidlo bez denního limitu.
  • Přistavění a odvezení dodávky, pokud je to nezbytně nutné.
  • Dálniční známku pro Českou republiku.
  • Zákonné a havarijní pojištění, které platí jak pro naši republiku, tak v zahraničí.
  • Asistenční služby.
  • Je nutné složit kauci v částce, na které se domluvíme, která je stanovená podle vozidla, který si zapůjčíme.

otazníky

Zapůjčení dodávky má své výhody

Hlavně se dá říci, že nejsme na nikom závislí a časově si vše naplánujeme podle sebe. Mnohdy zapůjčení vozidla vyjde levněji, než zaplacení stěhovací služby, která není nezbytně nutná. Navíc platíme cenu většinou za celý den, ne od hodiny, tudíž lze si naplánovat i například nějaký nákup nábytku nebo materiálu. Tím dodávku dostatečně využijeme a to v hodnotě jedné ceny. Zapůjčit vozidlo si mohou i podnikatelé, kteří museli dát svoje auto do opravny nebo užitková vozidla tak moc často nevyužívají, pouze ojediněle. Pak se skutečně půjčovna dodávek vyplatí i pro ně.